image

LAMMB systems s.r.o.

Přehledný servisní a fakturační systém
pro firmu zabývající se údržbou obráběcích strojů

Výchozí problém

aneb co stálo u zrodu spolupráce

LAMMB systems s.r.o. je ostravská společnost zabývající se diagnostikou, servisem a oprav vřetenových jednotek a obráběcích strojů.

Firma nás požádala o vytvoření sdíleného servisního a fakturačního CRM systému. Doposud technici vyplňovali všechny dokumenty ručně a přes velké množství dokumentů bylo těžké dohledat potřebné informace. Zaměstnanci vyprodukovali každý den několik papírů a ty se rychlým tempem kupily. Nikdo o nich neměl přehled. Naším cílem bylo vytvořit řešení, které spojí všechny úkony udělané během zakázky do jednoho výstupu. Ten pak získá servisní středisko a zákazník.

Řešení problému

aneb jak jsme vše napravili

Provedli jsme implementaci a nastavení CRM systému, která je dostupný z počítače i chytrých zařízení. Pověřená osoba tvoří zakázky, ve kterých během pár kroků vyplní údaje o zákazníkovi, vykonaném servisu, technikovi a dalších parametrech. Vše z pohodlí kanceláře nebo přímo v terénu.

  • Nově se zakázkové listy tvoří elektronicky.  Pověřená osoba vyplní v elektronickém formuláři potřebné údaje o použitých součástkách, odpracovaných hodinách, atd. Podpisem zákazníka a technika je dokument schválen.
  • Díky rychlé online distribuci jsou dokumenty přeposlány emailem zákazníkovi, technikovi a firemní účtárně.
  • Podle odpracovaných hodin v zakázkovém listu jsou generovány faktury, které jsou odeslány do účetního systému POHODA. Vše je propojeno pro maximální komfort.

Použité moduly

aneb co může umět i váš intranet

  • Rychlost a mobilita
    Rychlé zpracování objednávek z kanceláře nebo u zákazníka
  • Centrální evidence dokumentů 
    Všechny zakázkové listy a faktury na jednom místě

Použité technologie

aneb bez čeho se neobejdeme

  • Pinya CRM
  • MS SQL server Express

Potřebujete podobné řešení?

Další reference