image

EMOS spol. s r. o.

Stáhnout případovou studii

Efektivní koordinace zahraničních poboček
pro obchodní uskupení

Výchozí problém

aneb co stálo u zrodu spolupráce

EMOS spol. s r. o. je přerovská firma, která se zabývá prodejem elektro zboží a poskytováním služeb v oblasti montáže a servisu. Během 25 let svého působení si vybudovala pozici exkluzivního distributora předních značek na trhu a rozrostla se o dceřiné společnosti ve čtyřech zemích střední Evropy.

S narůstajícím počtem zakázek, zaměstnanců, ale i jazyků používaných napříč dceřinými společnostmi se do té doby používané řešení na MS SharePoint 2013 ukázalo jako nevyhovující. Bylo třeba vybudovat intranet, který bude vyhovovat nejen množství současně běžících projektů v různých zemích, ale i rozvětvené organizační struktuře.

Řešení problému

aneb jak jsme vše napravili

Původní řešení jsme nahradili aktualizovanou verzí MS SharePoint 2016. Aby byl přechod na nový systém co nejhladší, zaškolili jsme zaměstnance v EMOS, kteří nyní spravují celý systém a řeší běžné problémy. O vyšší uživatelskou podporu a bezvýpadkový provoz se nadále staráme my.

  • Každá pobočka má přidělenou vlastní část intranetu, kde řeší svou agendu a sdílí potřebné informace. Celý systém je vícejazyčný, aby jej mohly se stejným pohodlím používat i dceřiné společnosti.
  • Organizační strukturu lze znázornit graficky, což usnadňuje přehled o obsazených pozicích v centrále i pobočkách a umožňuje v nich rychle vyhledávat.
  • Uvádění nových produktů na trh funguje na bázi samostatných projektů, v rámci kterých jsou distribuovány úkoly na jednotlivé řešitele. Díky tomu lze přehledně řídit více projektů zároveň. 
  • K citlivým dokumentům se díky řízení přístupu pomocí přístupových práv dostanou jen pověřené osoby. Všechny dokumenty v archivu jsou navíc automaticky označeny vodoznakem a zaheslovány.
  • Volání přes Skype For Business je snazší díky sdíleným telefonním seznamům. Komunikaci s dodavateli pak výrazně usnadňuje provázání systému s MS Dynamics NAV.

Použité moduly

aneb co může umět i váš intranet

  • Organizační struktura
    Přehledné zobrazení firemní struktury a její snadné prohledávání.
  • Zabezpečený archiv smluv a dokumentů
    Zabraňuje manipulaci s dokumenty neoprávněnými osobami.
  • Projektové řízení
    Uzpůsobuje intranet pro efektivnější řízení jednotlivých projektů.
  • Helpdesk
    Zefektivňuje práci zákaznické podpory a zabraňuje zahlcení.

Použité technologie

aneb bez čeho se neobejdeme

  • MS SharePoint 2016
  • MS SQL server

Potřebujete podobné řešení?

Další reference