image

Modul 12

Přehlednější intranet

Podpořte výměnu informací uvnitř firmy. Zpřehledněte intranet

Modul pro Microsoft SharePoint, který zpřehlední hlavní stranu intranetu a doplní ji o nové funkce – seznam nejpoužívanějších dokumentů, přehled aktualit, ankety a další. Rozšíří tak možnosti užívání intranetu a povzbudí živější komunikaci uvnitř firmy.

  • Intranet bude pro všechny uživatele přehlednější
  • Nejdůležitější informace najdou zaměstnanci na domovské stránce
  • Lépe získáte zpětnou vazbu od zaměstnanců

Fungování modulu a hlavní funkce

Schvalování dokumentů a jejich oponentura

Modul umožňuje kontrolovat, jaké dokumenty se do intranetu nahrávají. Je plně volitelné, jaký typ dokumentů je před nahráním nutné schválit a kterých částí intranetu se omezení týká. Samozřejmě můžete také nastavit povinné schvalování všech nahrávaných dokumentů.

Dokumenty mohou být ihned po nahrání automaticky zasílány k oponentuře nadřízenému, který je může rovnou schválit nebo editovat. Schválená verze včetně poznámek je následně předána zpět autorovi a publikována.

Domovská stránka ve stylu dlaždic Metro

Dlaždicové menu ve stylu Windows Metro umožňuje na domovské stránce zobrazit nejpoužívanější funkce a zjednodušuje tak orientaci v intranetu. Vzhled menu lze plně přizpůsobit firemní identitě a zavedeným postupům – od barev přes ikonky až po jednotlivé položky.

Příspěvky a aktuality

Součástí modulu je také interní blogovací systém, skrze který můžete své zaměstnance informovat o nejdůležitějších událostech uvnitř firmy nebo o novinkách v oboru. Aktuality můžete filtrovat podle divizí, aby se zaměstnancům zobrazovaly jen relevantní příspěvky.

Animovaný banner

Díky funkci SharePoint Slider můžete na domovské stránce graficky zvýraznit informace nebo aktuality, které jsou pro zaměstnance důležité a u kterých potřebujete mít jistotu, že si jich všimnou.

Tvorba a vyhodnocování anket

Hlasování může být anonymní či veřejné a zobrazí se přímo na hlavní stránce - tak, aby odpovědělo maximum zaměstnanců. Jedná se proto o nejsnazší a nejrychlejší způsob, jak získat zpětnou vazbu napříč firmou. Výsledky jsou průběžně generovány do podoby přehledného grafu a lze je exportovat do PDF souboru.

Automatické upozorňování a informování

Každý uživatel si může nastavit vlastní upozornění na události, které úzce souvisejí se zastávanou pozicí, a mít tak neustálý přehled o dění ve firmě. Například správce smluv může být upozorněn pokaždé, když je do systému nahrána nová smlouva nebo je upravena či smazána smlouva stávající.


Další funkce

  • Informace mohou být sdíleny prostřednictvím nástěnek
  • Na nástěnky a do aktualit lze vkládat přílohy
  • V informačním systém lze fulltextově vyhledávat

Kompatibilita

  • SharePoint 2013 Foundation
  • SharePoint 2013 server
  • SharePoint 2016
  • SharePoint Online

Kdo tento modul využívá?

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

Zaujal vás tento modul?

a domluvíme se