image

Pinya HR

Vše o dění ve firmě dostupné na pár kliků

Software nejen pro personalisty!

Propojení vašich zaměstnanců ve firmě
nebylo nikdy jednodušší!

Chcete vědět jak? Shlédněte krátké video

Sociální síť Vaší firmy

gdpr pinya

Jaké jsou výhody?

PINYA HR je nástroj, který personalistům zjednodušuje práci a ostatním pomáhá udržovat si přehled o dění ve firmě.

Každý zaměstnanec je v systému evidován

včetně jeho dokumentace a důležitých dat,

jako jsou narozeniny, nebo výročí nastoupení do firmy. Osobní data jsou zobrazována pouze danému zaměstnanci. Kromě evidence zaměstnanců lze v systému najít evidenci předaného majetku. Nezpomínáme ani na GDRP podporu, takže osobní data jsou v naprostém bezpečí.

Trápíte se nezáživným přijímáním nových zaměstnanců?

PINYA HR Vám pomůže. Každý zaměstnanec je do systému jednoduše implementován

a při přijmutí do firmy okamžitě získá dokumenty, se kterými se musí seznámit. Taktéž si může rozkliknout e-learningová školení a jiné aktivity, které mu pomohou s jednoduchým začleněním do firmy.

Pro velké společnosti a nadnárodní koncerny

je skvělým prvkem grafická zobrazení organizační struktury

Společnost je možné vykreslit do jednotlivých divizí, sekcí až na jednotlivé zaměstnance. S organizační strukturou máte přehled o tom, kdo pod kým pracuje a komu se zodpovídá.

Máte zmatek v dovolených podřízených?

S naším nástrojem získáte celkový přehled nad dovolenými svých zaměstnanců

Každý z nich zažádá o konkrétní datum, následně je žádost poslána jejich nadřízenému, který žádost schválí či zamítne. Veškerá data dovolených jsou zobrazena v interním kalendáři a vidí je všichni zaměstnanci firmy. Možností je i jednoduchým kliknutím každého zaměstnance zažádat o sick day či kontrolu u lékaře.

Nabídka

uvedené ceny jsou bez DPH

Licence pro 1 uživatele

79 Kč / měsíc

Cena implementace

6 900 Kč

Objednat